Aarschots Forum
  Startpagina   Forum   Help Zoek Kalender Gallerie Inloggen Registreren  

*** Wordt één van onze partners. Klik hier! ***

Pagina's: [1]   Omlaag
  E-mail dit topic  |  Print  
Auteur Topic: Alcoholcontroles!!  (gelezen 1447 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
verschil
Gast
« Gepost op: Zaterdag 29 November 2008, 04:24:27 »

28/11                van 7u30 tot 16u in Diest

28/11                van 14u tot 23u in Landen

29/11 & 30/11    van 22u tot 06u in Aarschot

29/11 & 30/11    van 21u tot 05u in BRT (Begijnendijk-Rotselaar-Tremelo)

29/11 & 30/11    van 23u tot 07u in Herko (Herent-Kortenberg)

29/11 & 30/11    van 21u tot 05u in Haacht

29/11 & 30/11    van 22u tot 06u in Diest
Patrick Verduyckt
Forumbeheerder
Al héél lang lid ...

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: Vrijdag 05 December 2008, 12:46:30 »

Onderwerp: ALCOHOLCONTROLES ROND LEUVEN

Herko = Herent - Kortenberg
BRT = Begijnendijk - Rotselaar - Tremelo
Demerdal = Diest - Scherpenheuvel - Zichem
Dijleland = Bertem - Huldenberg - Oud-Heverlee - Haasrode - Blanden
Hageland = Bekkevoort - Glabbeek

4/12
- van 19u tot 23u BRT

5/12
- van 19u tot 03u Tervuren
- van 07u tot 16u Demerdal
- van 17u tot 20u Herko

6 & 7/12
- 20u tot 05u Landen

9/12
- van 07u tot 16u Demerdal
- van 18u tot 22u BRT

12/12
- van 17u tot 20u Herko

13 & 14/12
- 20u tot 05u Hageland
- 19u tot 03u Tervuren
- 22u tot 06u Lubbeek - Herko en Haacht
- 18u tot 03u Aarschot

18/12
- van 14u tot 22u Landen

19/12
- van 18u tot 24u Haacht

20 & 21/12
- 22u tot 06u Dijleland - Demerdal - Haacht - Hageland - Landen - Tienen - BRT
- 18u tot 03u Aarschot

22/12
- van 18u tot 22u BRT

29/12
- van 11u tot 20u Hageland
- van 16u tot 21u BRT

Bezoek mijn nieuwe blog: www.verduyckt.be !!
"Wie zich vergeet voor te bereiden, bereidt zich voor om vergeten te worden."
jagdpanther.302
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Vrijdag 05 December 2008, 13:05:24 »

Nu ff een (kleine) discussie op gang brengen....

Ik heb bij aankondigingen van alcoholcontroles altijd al een dubbel gevoel gehad, van wie dat de aankondigingen ook uitkomen.  Naar mijn mening zou men dit niet mogen doen.  Diegenen die onder invloed rijden, alcohol of roesmiddelen, moeten niet gewaarschuwd worden voor zoiets.  Laat die mensen maar zo rap mogelijk tegen de lamp lopen.  Beter tegen de lamp dan tegen een auto waar een gezin met drie kinderen inzit.  Het moet u als ouder maar overkomen dat ge op die manier een kind verliest.  Het hoeft hier niet alleen over kinderen te gaan doch dit ligt het gevoeligste.  Een ongeval is al erg genoeg zonder alcoholintoxicatie.  Als mensen iemand uit familie of vriendenkring verliezen en ze krijgen te horen dat de aanrijdende bestuurder onder invloed was, dan mag je dat psychologisch effect niet onderschatten.  Hoe dikwijls hebben we het al niet gehoord : "dronken bestuurder rijdt auto aan met vier jonge inzittenden.  Drie jongeren ter plaatse overleden, één werd overgebracht naar de dienst Spoedgevallen doch bezweek aldaar aan zijn verwondingen.  De dronken bestuurder kwam er met een lichte verwonding vanaf".  Krijg het maar eens in huis....   
kirogi
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Vrijdag 05 December 2008, 13:41:30 »

Bert,
 kort maar krachtig, ze kunnen niet streng genoeg zijn, en als het aan mij ligt mag er gerust een nul-tolerantie ingevoerd worden, en dat ze tijdens de eindejaarsdagen meer controleren is mooi, maar men zou dit tijdens de rest van het jaar ook moeten doen. En zonder aankondigingen. Als ge achter het stuur moet dan drinkt ge niet, en anders zorgt ge dat men op een andere manier thuiskomt.
kris
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Vrijdag 05 December 2008, 14:02:16 »

Bert,
 kort maar krachtig, ze kunnen niet streng genoeg zijn, en als het aan mij ligt mag er gerust een nul-tolerantie ingevoerd worden, en dat ze tijdens de eindejaarsdagen meer controleren is mooi, maar men zou dit tijdens de rest van het jaar ook moeten doen. En zonder aankondigingen. Als ge achter het stuur moet dan drinkt ge niet, en anders zorgt ge dat men op een andere manier thuiskomt.

Inderdaad Bert en Tony.

Drinken en rijden hoort niet. Al geef ik grif toe dat ik ooit die fout ook maakte.(al 14j geleden ondertussen en nooit ongeval gehad oef oef).

Wat ik niet snap is dat er nog altijd steenezels (sorry voor de beldiging aan de ezel) die zich laten pakken en zeker in deze periode. De kranten het nieuws stonden bol van de aangekondigde acties en nog waren er die zich lieten betrappen op drinken... Verbaasd

Is da nu echt zo moeilijk uitgaan zonder alcohol drinken? Mijn vrouwke heeft geen rijbewijs dus ik ben altijd BOB en ik heb me nog nooit NI geamuseerd als wij weggingen/weggaan.
Pagina's: [1]   Omhoog
  E-mail dit topic  |  Print  

Ga naar:  

*** Wordt één van onze partners. Klik hier! ***